Ugdymo organizavimui
Kas tai yra?
Sėkmingas mokymo organizavimas yra viena svarbiausių ir pagrindinių siekiamybių ugdymo procese. Mokymo (-si) procesas kokybiškai organizuojamas tik tada, kai visi studijų parametrai – tikslai, turinys, mokymo (-si) organizavimo ir vertinimo būdai – yra tarpusavyje suderinti. Siekiant skaitmeninių kompetencijų tobulinimo, mokymas organizuojamas technologijų pagalba.
Kokie iššūkiai?
Studijų dalykuose naudojami skaitmeniniai ištekliai yra riboti ir nepritaikyti studentų poreikiams. Mokymosi veiklos neleidžia siekti skirtingų rezultatų, jų įvairovė nėra plati, neįtraukiamos inovatyvios, studentus aktyvinančios veiklos. Nemokama pasirinkti skaitmeninių priemonių, įrankių ir metodų, kuriais skatinami studentų bendradarbiavimo gebėjimai.
Kodėl tai aktualu naudoti?
Mokymas ir mokymasis skaitmeninėje erdvėje leidžia organizuoti įvairias veiklas, kuriose besimokantysis aktyviai mokosi.
Mokymas ir mokymasis skaitmeninėje erdvėje leidžia organizuoti įvairias veiklas, kurios skatina aktyvų mokymąsi:
- bendravimą technologijų pagalba (forumai, diskusijos ir kita);
- veiklas socialiniuose tinkluose (Facebook, Twitter ir kt.);
- internetines apklausas;
- grupinio darbo veiklas, kurios apima daug priemonių. Jose galima bendrauti realiuoju laiku, vidinio el. pašto žinutėmis, keistis failais, kurti vidinius tinklalapius, įvairias grupes.
Renkantis įrankius reikėtų atkreipti dėmesį į šiuos aspektus:
Įrankio pasirinkimo kriterijai | |||
Įrankis veikia naršyklėje | |||
Įrankis turi aplikaciją | |||
Palaiko kelias sesijas vienu metu | |||
Reikalinga registracija dėstytojui | |||
Reikalinga registracija besimokančiajam | |||
Leidžia bendradarbiauti keliems vienu metu | |||
Sinchronizuoja duomenis tarp kelių įrenginių | |||
Kalba | Lietuvių, Anglų | ||
Kaina | Mokama, Dalinai nemokama, Nemokama | ||
Kokioms operacinėms sistemoms pritaikyta aplikacija | Windows, macOS, Linux, Android, iOS | ||
Naudotojų skaičius peržiūroms | |||
Naudotojų skaičius darbui aplinkoje |