
SchoolAI :tinka:
Registracija: Taip
Kalba: EN
Naudojama: Individualiam darbui
Kaina: Dalinai mokamas
Dirbtiniu intelektu paremta platforma skirta pedagogams interaktyvaus turinio kūrimui ar interaktyvių pristatymų kūrimui.
Studentai taip pat gali naudoti įrankį pristatymų kūrimui bendradarbiaujant. Gamma app gali būti naudojamas kaip įrankis žinių pasikartojimui/užtvirtinimui.
| Įrankio pasirinkimo kriterijai | |||
| Įrankis veikia naršyklėje | |||
| Įrankis turi aplikaciją | |||
| Palaiko kelias sesijas vienu metu | |||
| Reikalinga registracija dėstytojui | |||
| Reikalinga registracija besimokančiajam | |||
| Leidžia bendradarbiauti keliems vienu metu | |||
| Sinchronizuoja duomenis tarp kelių įrenginių | |||
| Kalba | Lietuvių, Anglų | ||
| Kaina | Dalinai nemokama | ||
| Kokioms operacinėms sistemoms pritaikyta aplikacija | Windows, macOS, Linux | ||
| Naudotojų skaičius peržiūroms | |||
| Naudotojų skaičius darbui aplinkoje | |||
| Teisiniai kriterijai | Laikomasi EU BDAR | ||
Palaiko iki 60 kalbų, galima dalintis dokumentais bendradarbiaujant.
Veikia debesijos pagrindu.
Galima išbandyti nemokamai.
Naudojama mokymo turinio rengimui, kuriant skaidres, pristatymus.
Kaina: individualiam naudotojui nemokamai su apribojimais.
Prisijunkite adresu https://gamma.app/
Rekomenduojama naudoti Google Chrome naršyklę.
Užsiregistruokite arba prisijunkite Gmail paskyra.
Pasirinkite kokį DI įrankį naudosite.
Pasirinktas naudoti DI įrankis „Generate Image wiht AI”.
Skiriama nemokamoje versijoje 400 kreditų. Įveskite užklausos tekstą, paveiksliuko stilių, skaičių ir vieną iš siūlomų DI modelių. Kai kurie DI modeliai yra su mokamais planais. Ir spauskite „Generate”.

Sugeneruojami 3 paveiksliukai pagal užklausą „M.K.Čiulionio paveikslas „Pasaulių sutvėrimas””.
Paveiksliukus galima pasididinti, parsisiųsti. Kiekvienas paveiksliukas su parinku DI modeliu „Qwen Image Fast” išnaudojo po 3 kreditus.
Pavyzdys 1: užklausa „M.K.Čiurlionio paveikslas „Pasaulių sutvėrimas””

Pavyzdys 2: užklausa „Artificial intelligence draws it self”

0 Comments